Yahoo! gotowe do rozmów z Microsoftem
6 maja 2008, 10:16Tymczasem Jerry Yang, szef Yahoo!, udzielił Agencji Reutera interesującego wywiadu, w którym nie wykluczył dalszych rozmów z Microsoftem. Yang powiedział: Jeśli oni mają coś nowego do powiedzenia, jesteśmy otwarci... Posłuchamy bardziej niż chętnie.
Firefox szpieguje?
2 listopada 2006, 11:00W pewnych okolicznościach Firefox przekazuje na serwery Google’a i Yahoo informacje dotyczące użytkownika przeglądarki, który pobiera nagłówki za pomocą czytników RSS lub Atom. Do transferu danych dochodzi nawet wtedy, gdy internauta nie korzysta z serwisu Google’a.
Microsoft (na razie) nie kupi wyszukiwarki Yahoo!
1 grudnia 2008, 11:09Wczoraj pojawiły się informacje, jakoby Microsoft i Yahoo! prowadziły rozmowy, których celem jest przejęcie przez koncern z Redmond wyszukiwarki Yahoo!. Z informacji tych wynikało, że kierowana przez Steve'a Ballmera firma jest gotowa zapłacić 20 miliardów dolarów.
Microsoft i Yahoo dołączają do Google'a
18 listopada 2006, 10:20Yahoo oraz Microsoft dołączyły do Google’a i wspólnie będą wspierały protokół Sitemaps 0.90. Umożliwia on webmasterowi stworzenie pliku XML z informacją o ostatnio zaktualizowanych stronach.
Nieoficjalne spotkanie Ballmer-Bostock
19 stycznia 2009, 10:44Z nieoficjalnych doniesień wynika, że w ubiegłym tygodniu doszło do spotkania prezesa Microsoftu z przewodniczącym zarządu Yahoo!. Nie wiadomo, o czym rozmawiali Steve Ballmer i Roy Bostock.
Yahoo podpisuje umowę z gazetami
20 listopada 2006, 11:04Konsorcjum siedmiu stowarzyszeń prasowych, reprezentujących 176 amerykańskich dzienników, podpisało z Yahoo umowę o współpracy. Przewiduje ona wymianę treści, reklam i dzielenie się technologiami.
Yahoo! kupuje arabski Maktoob.com
26 sierpnia 2009, 11:30Yahoo! kupi arabskojęzyczny portal Maktoob.com. Serwis oferuje użytkownikom informacje na temat aktualnych wydarzeń politycznych, sportowych i biznesowych oraz e-mail i czat.
MySpace lepszy od Yahoo?
14 grudnia 2006, 11:18Po raz pierwszy w historii serwis MySpace zanotował więcej odsłon niż najpopularniejszy portal na świecie – Yahoo!. W listopadzie MySpace doliczył się 38,7 miliarda odsłon dokonanych przez mieszkańców USA.
Yahoo szykuje "inteligentne" reklamy
2 lipca 2007, 12:29Yahoo! zaprezentuje dzisiaj usługę SmartAds, która ma umożliwić firmie zwycięstwo w wyścigu technologii reklamy behawioralnej. Nowa „inteligentna” reklama będzie wyświetlała użytkownikowi to, czym potencjalnie jest najbardziej zainteresowany.
Yahoo! nie chce Microsoftu
11 lutego 2008, 16:26Potwierdziły się pogłoski o odrzuceniu przez Yahoo! propozycji Microsoftu. Zarząd portalu wydał oświadczenie, w którym stwierdził, że cena 31 dolarów za akcję jest niższa niż rzeczywista wartość przedsiębiorstwa.